Regulamin

UCZESTNICTWA WYSTAWCÓW W TARGACH ŚLUBNYCH 2025


§1 Postanowienia ogólne

1. TARGI ŚLUBNE odbędą się w dniu 23 marca 2025 r. w godzinach 11.00-16.00, w Hotelu Trylogia przy ul. Poniatowskiego 46, 05-220 Zielonka.

2. Organizatorem TARGÓW ŚLUBNYCH jest Hotel Trylogia z siedzibą w 05-220 Zielonka, przy ul. Poniatowskiego 46.

3. Organizatorzy zapewniają Wystawcom możliwość ekspozycji udostępniając powierzchnię na stoisko wystawiennicze w miejscu zgodnym z planem i układem branżowym, o wielkości adekwatnej do rodzaju ekspozycji, nie mniejszej niż 4 m2.

4. Organizatorzy zapewniają Wystawcom możliwość ekspozycji pojazdów do ślubu w miejscach zgodnych z planem hali wystawowej przeznaczonej dla pojazdów. Ekspozycja pojazdów na zewnątrz możliwa jest wyłącznie po uzgodnieniu z Organizatorem.

5. Wystawcy obowiązani są przestrzegać warunków Regulaminu przedstawionych w jego dalszej części.


§2 Warunki uczestnictwa

1. Warunkiem przystąpienia Wystawcy do udziału w TARGACH ŚLUBNYCH jest przesłanie przez Wystawcę wypełnionego FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO do dnia 10.03.2025 r. (lub do wyczerpania wolnych stoisk) na adres e-mail: targislubne@trylogia.pl 

2. Uczestnictwo w Targach jest płatne. Koszt wynajmu powierzchni wystawienniczej wynosi:

-400 zł netto (słownie: trzysta złotych, 00/100) + VAT za stoisko o powierzchni 4m2 (2x2m)

-680 zł netto (słownie: sześćset osiemdziesiąt, 00/100) + VAT za stoisko o powierzchni 8m2 (4x2m).

-980 zł netto (słownie: dziewięćset osiemdziesiąt złotych, 00/100) + VAT za stoisko o powierzchni 12m2 (6x2m)

Minimalna powierzchnia wynajmu to 4 m2. W przypadku rezygnacji z udziału w Targach Ślubnych, wpłacona kwota pozostaje bezzwrotna.

3. Wystawca zobowiązany jest do uiszczenia całości kwoty, na podstawie faktury lub paragonu, w terminie trzech dni od daty wystawienia dokumentu, na konto Organizatora:
70 1910 1048 2787 9344 1920 0001
Hotel Trylogia Bożena Ładno
05-220 Zielonka, ul. Poniatowskiego 46.

4. Brak zapłaty uniemożliwia udział w Targach.

5. Każdy Wystawca jest zobowiązany do przebywania na stoisku w godzinach otwarcia Targów.
Organizator zastrzega sobie możliwość nałożenia na Wystawcę kary umownej w wysokości 500 zł netto, za brak obecności na stoisku w godzinach trwania Targów Ślubnych.

6. Wystawca na swój koszt zapewni transport, montaż i demontaż stoiska oraz wszystkie elementy ekspozycji: meble, standy, instalacje i inne urządzenia niezbędne do prezentacji swojej oferty.

7. Montaż elementów wyposażenia stoiska w specjalnej strefie wystawowej będzie się odbywał po wcześniejszym zgłoszeniu prac od dnia 22 marca 2025 r. (sobota) – w godz. 16.00-19.00
oraz dnia 23 marca 2025 r. (niedziela) w godz. 6.00- 10.00.
Demontaż w dniu 23 marca 2025 r. w godz. 16.00-19.00.

8. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za żadne wypadki lub uszkodzenia ciała oraz straty, kradzieże lub szkody w mieniu Wystawców i Gości, powstałe z jakiejkolwiek przyczyny, z wyjątkiem szkód powstałych z winy Organizatora.

9. Każdy Wystawca zobowiązuje się ubezpieczyć swoją działalność w sposób zapewniający zwolnienie Organizatora od odpowiedzialności w przypadku zaistnienia szkody w miejscu ekspozycji/wystawy związanej z działalnością prowadzoną przez Wystawcę, w tym od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w związku z prowadzoną działalnością Wystawcy.

10. Organizator zastrzega sobie prawo do wykonania relacji foto-wideo z Targów Ślubnych. Materiały zostaną wykonane w celach marketingowych na potrzeby organizacji przyszłych Targów Ślubnych. Jednocześnie Organizator nie gwarantuje, że każde ze stoik zostanie ujęte w ww. materiałach.

11. Wystawca zobowiązuje się do prowadzenia działalności tak, aby nie naruszała obowiązujących przepisów prawa, nie była przyczyną i podstawą składania skargi przez kogokolwiek, a w szczególności przez innych Wystawców.

12. Wystawca zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia Organizatora o dostrzeżonych zagrożeniach, wypadkach lub szkodach.

13. Wypełnienie oraz wysłanie Formularza Zgłoszeniowego do Organizatora jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Targów Ślubnych.